torsdag

hej!
den här dagen har endast bestått av musik hela dagen lång. hade kör från klockan 08.00 till 15.00, efter det var man rätt sliten... ont i rumpan hade man iallafall. efter det drog vi iallafall ner & repade i några timmar, & nu ikväll har jag & stefan bara legat i sängen & lyssnat på musik & pratat. älskar att bara kunna ligga & prata med den personen man älskar mest av allt i hela världen, det är bäst. snart ska vi nog gå & sova, & imorgon är det äntligen fredag! imorgonkväll ska vi iväg & kolla på länsfinalen i musik direkt.

& just det, det har jag inte ens berättat... vi spelade ju i lördags på musik direkt. & det gick faktiskt oväntat bra för att vara våran första spelning någonsin! dock gick vi inte vidare, men vad gör det, vi hade ju superkul! dessutom var de andra som var med hur bra som helst, så de som gick vidare var verkligen värda det! det ska bli roligt att se finalen imorgon!

på lördag åker jag hem till hede för första gången sedan... jullovet tror jag?? det ska bli mysigt att bara få vara hemma med mamma & pappa & kolla på film. dessutom ska jag träffa mormor & morfar, & köra lite bil hade jag tänkt mig. det blir nog bra!

/puss lise.



bild tagen från musik direkt av någon som la upp den på facebook... rogers morfar tror jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0