Semla

Den här godingen mumsade jag i mig en kväll förra veckan!
Kunde inte vänta tills imorgon då det är fettisdagen. Klart man inte bara ska äta en semla nu när de väl finns att köpa liksom! Jag gillar semlor. Men det är absolut godast om man har blandat grädden och mandelmassan. Vilket de nästan aldrig har gjort när man har köpt dem. Jag vet inte om det kanske bara är något som min mamma alltid har gjort... För övrigt gör hon de godaste semlorna av alla i hela världen. Så nu blir jag lite ledsen när jag tänker på att hon alltid är 15 mil bort från mig. Och det är hon även imorgon. Så jag får väl nöja mig med en köpt semla iallafall. Haha, jag ska nog inte klaga. De är goda de också så!
 
Nu längtar tills imorgon.
 
Puss /Lise.


Kommentarer
okänd liten filur

du ska faktiskt få en hemgjord semla idag!!!!

2013-02-12 @ 10:00:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0