Paradiset på jorden


Sitter på skolan och tänker på Simris. Det är helt sjukt vad jag längtar dit!! Har aldrit mått så bra som jag gjorde i somras när jag var där. Eller ja, jag har iallafall aldrig trivts så mycket någonstans som jag gjorde där. Det är verkligen paradiset på jorden, utan tvekan. Det är till och med bättre än Grekland, Kroatien, Cypern, Spanien och alla andra ställen utomlands. Dock älskar jag fortfarande att åka utomlands eftersom det är en annan känsla trots allt. Men ingenting jag har varit med om går att jämföra med Simris. Jag ska tillbringa så mycket tid som jag bara kan där nere i sommar. Det kommer bli sååå underbart!
 
Puss /Lise. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0