Tisdag

Hej!
Fick tväront i halsen i torsdags, och i fredags vaknade jag flera gånger på natten och kunde knappt sova. Kollade tempen och insåg då att jag hade 38.9 i feber. Då blev jag väldigt glad för det är jätteroligt att vara borta från skolan och missa massa. Eller inte. Jag har iallafall tagit det lugnt hela helgen, och idag har jag varit feberfri hela dagen vad jag vet. Så imorgon ska jag faktiskt på skolan!
 
På torsdag ska vi musikelever åka till Stockholm och kolla på Jesus Christ Superstar!! Det kommer bli hur roligt som helst tror jag.
 
Nu ska jag fixa fram lite kvällsfika, för det är ett måste varje kväll om man heter Lise Regnander.
 
/puss Lise.
 
 
Den här kreativa bilden jag tog i våras i studion på skolan på grabbarna får fylla ut detta spektakulära inlägg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0