Måndag

Hallå!
Nu är det måndag igen. Kan inte förstå att helgerna kan gå så jäkla fort! Man hinner knappt inse att man är ledig förens man är tillbaka på skolan igen. Fast iochförsig går ju veckorna sjukt snabbt de med, så det står väl inte på förens det är helg igen snart! För övrigt kan jag inte minnas att jag någonsin har skrivit ordet "iochförsig" sådär förut... det såg ganska konstigt ut, aja haha!

Idag har det varit en bra dag iallafall! Efter skolan åkte jag hem och fikade. Sedan lagade, eller rättare sagt värmde jag och fixade i ordning lite köttfärssås och spagetti till Stefan och Tim som kom hit och åt middag. Det var härligt att få lite sällskap vid middagsbordet för en gångs skull. I vanliga fall, när man är själv, sitter man ju alltid i soffan framför teven och känner sig forever alone ungefär.
 
I helgen har jag bara tagit det lugnt och har haft det väldigt bra med min älskade Stefan. Igår hade vi dessutom 29 månader tillsammans! Alltså har vi 2 och ett halvt år nästa månad, hihi mys. Vi var iallafall och kollade på 40 höns och tuppar. Varför undrar ni säkert där hemma bakom era datorskärmar... Det var iallafall så att vi var iväg och handlade ägg hos några som har hönor. Så då passade vi på att kolla på dem. Det var faktiskt roligt! De var gulliga.
På kvällen beställde mina generösa och fantastiska svärföräldrar hem plankstek till hela familjen som var där. Det vill säga Stefan, jag, hans syster och bror, hans mormor och morfar, och hans kusin, och de själva såklart. Det var väldigt gott och trevligt! Kvällen avslutades med mys i sängen framför "Omen 3 - The final conflict".

Nej men nu har jag allt skrivit för mycket...
 
Puss /Lise.
 
Helgens lördagsgodis var helt okej faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0