Obsession

 
Ikväll var jag ut och kollade på rean som fanns lite här och där. Egentligen vet jag att jag inte borde göra det. För 9 av 10 gånger så hittar jag något som jag gärna skulle vilja klicka hem. Och mycket riktigt, ikväll stötte jag på de här godingarna! Jag kunde inte motstå, så efter någon minut var de beställda och kommer att komma till mig om någon dag. 75 procents rabatt var det på dem dock! Så det kanske inte var ett så dåligt köp trots allt! Jag blev ju ett par skor rikare! Och det är inte fy skam, för skor är något jag verkligen tycker om.
 
Desto längre tid jag kollar på dem inser jag verkligen hur snygg de är!
Jag älskar dem!
 
Puss /Lise.


Kommentarer
kajsa

men jag dör vad snygga! lätt värt köp :D

2013-02-12 @ 10:01:22
URL: http://kajsalanden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0