SÅ HIMLA NÖJD

Klickade mig av någon anledning in på bikbok.com, vilket jag tror är en sida som jag aldrig har varit inne på förut. Men iallafall, så kikade jag lite på de grejerna som fanns på rean. Och helt plötsligt får jag syn på dessa puddingar, för 49 kr styck?!! Helt ärligt trodde jag att jag såg fel eller något med tanke på att klockan var ganska mycket och jag var väldigt trött. Men nej då, jag såg rätt. Dessutom kostade skorna 399 och 499 kr innan, wtf. Klickade utan tvekan på knappen som slängde in de i min varukorg.
 
När jag då sedan skulle skriva i mina kortuppgifter får jag såklart en snilleblixt i mitt huvud att jag måste gå tillbaka och kolla så att jag verkligen skrev i rätt uppgifter från början... när jag då sedan ska klicka mig tillbaka till betalningssidan så går det inte. Då fick jag panik och var tvungen att försöka lägga in skorna i min varukorg, igen. Men då stod det att skorna inte längre fanns i lager.
 
Jag blev så fruktansvärt arg på mig själv och ville bara gråta. Men sedan efter många försök till att få den där finns-i-lager-knappen att börja fungera igen så stod det plötsligt att de fanns i lager, båda två! Lyckan som uppstod då är väldigt stor. Så då skyndade jag mig att fylla i alla uppgifter, och nu har jag fått en orderbekräftelse skickad till min mail. Så jag fick alltså betala 98 kr, för båda de här skorna som hade kostat 898 kr sammanlagt förut. Är sjukt nöjd, och hoppas bara att de kommer att passa nu då, haha.
 
Om man säger såhär, det här var ett grymt avslut på den här dagen!!
 
/puss Lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0