Friday

Nu var äntligen fredagen här igen! Den dagen har jag väntat på hela veckan. Dessutom är det ju inte negativt att det dessutom är sportlov veckan som kommer. Så himla skönt. Har inte bloggat så mycket på senaste för det har hänt en del saker. Mamma kom till mig i helgen, vi städade hela lägenheten, från grunden. Vi städade alla skåp, rensade lådor, garderoben... ja rubbet helt enkelt. För nu har det blivit dags för den underbara lägenheten som jag har bott i de senaste tre åren att säljas.
 
Mäklaren har varit här, bilderna har tagits, och nästa vecka är det dags att ha första visningen.
Känns väldigt märkligt. Så den här veckan har jag bott hos Stefan. Så att jag ska slippa städa allt igen.
Jag kommer definitivt att sakna att bo här, lägenheten är typ den finaste jag vet.
Men det kommer inte direkt bli hemskt att bo på Storgatan 58 hädanefter heller.
 
Är ni ute efter en lägenhet? Eller vet någon annan som vill köpa en? Kom till Brunflovägen 13 nästa onsdag klockan 16.30 på visning!
 
Puss /Lise


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0