Paus, eller?

Ja, om det är någon själ där ute som har varit in och kikat på min blogg de senaste månaderna så kanske ni har märkt att jag har varit oerhört aktiv och skrivit supermånga inlägg. Nej precis. Man skulle väl helt enkelt kunna säga att jag har haft någon form av bloggpaus. Jag har varken skrivit eller läst nästan några bloggar alls på mycket längre. Mitt senaste inlägg, förutom det om tandställningen, la jag ut 14 november, haha. Nu har det till och med blivit ett nytt härligt år med en massa möjligheter.
 
Det jag ville få fram med det här var väl ungefär någonting i den stilen med att jag härmed skall försöka börja skriva här igen. Iallafall oftare än varannan månad eller så, hehe...
 
Puss /Lise

Bild tagen med iPhone i helgen. #nofilter


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0