sinnneeeeees!!!

om 37 dagar ska jag, stefan, min svärmor, svärfar & stefan lillebror tobbis utomlands! I TVÅ VECKOR. vi ska åka till gran canaria. där har jag aldrig varit förut, så det kommer bli så jävla roligt. dessutom ska jag få åka utomlands med stefan! & de andra då såklart. men det känns så himla roligt att få göra något sådant med stefan, dessutom ska vi ha ett eget hotellrum... alltså det kan inte bli bättre! får lite sådär lyckoryck när jag tänker på det här. + att vi ska ha all inclusive, vilket jag aldrig heller har haft förut när jag har åkt utomlands med min familj. så jag kommer med andra ord äta hur mycket glass & grejer som helst, wiiiiiie.


snart ligger jag på en solstol & steker igen! göööööötttttt.

/puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0