thursday

hallå!
idag var det skolfoto på skolan. & jag såg ut som en stel tant eftersom jag inte ville le så min tandställning skulle synas på korten. så några enskilda kort kommer jag nog inte köpa iallafall! efter skolan idag drog jag & grabbarna till våran replokal som vi fick igår. så vi repade i någon timme. det var roligt! vi ska nog dit imorgon också tror jag.

ikväll borde jag pluggat en massa, men det sket sig. jag har inte gjort någonting, haha. imorgon har jag sovmorgon till klockan 12.00, skööönt! dock tror jag att jag måste gå upp rätt tidigt iallafall så jag kan plugga lite eftersom det inte blev av ikväll... men jag kan nog sova till ca nio eller något, så det är härligt!

/puss lise.



två bilder som jag tog på en fotolektion för någon vecka sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0