vill inte

åh, känner verkligen inte för att gå på skolan idag. skulle kunna göra vad som helst för att få stanna hemma i sängen hela dagen. känner på mig att det inte kommer bli en bra dag idag heller. engelska nationella på morgonen, usch. om det inte hade varit för det hade jag fan stannat hemma. sen är det nån konsert på resurstiden som gör att vi säkert inte kommer sluta förns typ halv fem eller något. sen ikväll ska sleeping awake repa för vi har spelning på fredag. det är roligt att repa men är så jävla trött så egentligen pallar jag inte. för det har/kommer vara något varje kväll den här veckan, förutom i måndags. men nu ska jag sluta klaga, det blir säkert bra det här. *fingers crossed*

nu ska jag äta frukost & ta en huvudvärkstablett.


/lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0