sportlov, gött!

hej på er!
nu har jag inte bloggat på ett bra tag, igen. men jag har faktiskt inte pallat skriva något, har haft fullt upp. dessutom har jag inte haft något intressant att skriva om. nu är det iallafall lov och det känns underbart!
i fredags gick jag på pause med johanna & freja & fikade lite. sen senare på kvällen kom ingrid & karin till mig! det var jättekul att få träffa er igen! igårkväll var jag med martina, freja & johanna. vi käkade massa gott & hade det mysigt!

imorse var jag in på akuten klockan nio för att mamma fick panik igår när hon fick reda på att jag fortfarande har ont i ryggen + att jag hade lite feber... hmm, kanske ska ta det från början? tror inte att jag berättat att jag har haft problem med urinvägsinfektion som har gått upp till njuren så jag fått ont i ryggen & fått pencillin. jag har ätit pencillin i snart en vecka. får se om det går över!
annars får jag åka tillbaka dit igen.

snart ska jag åka till orrviken för att träffa stefan, hans familj & deras 11 hundvalpar! åhh.. de har golden valpar & shetland sheepdog valpar. kanske kan ta någon bild så ni får se dem.



/puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0