första kraschen

det var några dagar sedan jag skrev, men har inte orkat skriva bara. fattar inte att jag orkar göra det nu heller men..  under dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket. det ända som egentligen har hänt är väl att jag har kraschat med min moped. det var i måndags jag gjorde det när jag var på väg till skolan. det var till och med så att det var sista dagen jag hade tänkt att ta moppen, eftersom det snart är vinter. anledningen till att jag tog den var för att vi skulle ha gympa nere på skidstadion sista lektionen. men iallafall, när jag skulle köra till skolan va det is på hela vägen, jag såg & kände det verkligen, det var skitläskigt. men det gick bra ända tills jag skulle svänga in mot skolan.. då bara gled moppen iväg, & helt plötsligt låg jag där på backen. jag gjorde inte illa mig alls som tur var. jag är glad att jag hade hjälm eftersom jag föll med huvudet ner i backen. jag blev chockad & visste inte riktigt vad som hade hänt, minns inget nu heller förutom att jag tänkte "hjälp det kanske kommer en bil & kör på mig" när jag låg där mitt i vägen.. men det gick ju bra som tur är. moppen blev lite trasig men den funkar som den ska iallafall.

nu ska jag inte skriva massa onödiga grejer.
godnatt.


snygg man va där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0