5 månader


har varit utan dig i 5 månader nu plutten.
fortfarande kan jag inte förstå att du inte finns...
jag vill inte tro att du är där uppe.
jag vill inte inse att du aldrig kommer tillbaka.

varje gång när jag kommer hem från skolan känns det som om någon ska skälla & vifta på svansen när jag kliver in. men det är ingen som gör det, det är helt dystert & tomt. jag tänker på dig varje dag, jag saknar dig varje sekund. du var min lilla älskling, min lillbror. tårarna rinner fortfarande nerför mina kinder när jag tänker på dig.. jag vet att ingen kan leva för evigt, men du var värd att få leva mycket längre! du var värd att få stanna kvar här nere på jorden med oss.
livet är så fruktansvärt orättvist.
jag vet att du har det bra där uppe, jag vet att jag kommer få träffa dig igen, när jag också kommer dit.
jag längtar tills jag får pussa på dig igen.

du vet att vi älskar dig putte!
du är den bästa hunden man kan tänka sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0