det är dags för fredagsmys

idag har vi varit indelade i tre olika grupper. & min grupp har lunchrast när dom andra grupperna har lektion.. så vi får äta lunch helt själva. haha.. orkar inte skriva något mer om skolan. det är ju egentligen inte ens intressant. fast jag skriver ju aldrig något intressant, men aja..

jag & linda sitter och lyssnar på någon hamsterlåt haha.. & basen dunkar som fan ;) snart ska vi äta spaghetti & bacon, efter det ska vi nog dra upp till ug, för det är ju stefans sista kväll på skolan :( vi ska typ hyra film tror jag, det blir nog roligt. vet inte riktigt vilka som kommer förutom jag, linnea & linda :D haha

det är dags för fredagsmys


men nu ska vi kila, hoppas ni får en bra kväll.. det kommer jag definitivt att få iallafall.
pussss!


jag vill inte ha vinter :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0