tired as hell

hallå
idag har det varit en jobbig dag. efter skolan gick jag & stefan ut en sväng & sprang. det var väldigt jobbigt för mina ben var inte så sugna på att springa idag. var väldigt trött efter igår. men jag klarade iallafall av det till slut. ikväll har jag pluggat matte & tränat på min jobbiga tråkiga trumläxa som jag hatar typ. jag måste läsa min svenskabok som handlar om en bög, också borde jag plugga historia men just nu har jag ingen ork kvar så jag får nog skjuta upp det till nästa vecka eller något!

imorgon är det fredag, äntligen. jag & stefan ska åka till hede imorgon, det var längesen vi var där nu. det blir gott att äta mammas mat igen. också måste jag hälsa på mormor & morfar, saknar dem, också saknar jag att fika där varje vecka. det är ju så mysigt det.

men nu ska jag fika & kolla på ett avsnitt top model, & efter det känns det som om det kommer bli godnatt för min del, mitt huvud känns väldigt tungt för tillfället.

/puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0