the new me


sådär ser mitt leende ut nu. det känns fruktansvärt jobbigt. det gör ont, det skaver, det känns obekvämt, det känns äckligt, det känns overkligt att kolla sig i spegeln, det går knappt att äta, & när man gör det fastnar halva maten i tandställningen. så är det ungefär. hoppas jag vänjer mig snart. dessutom har jag gått & blivit förkyld nu också, dagen till ära.

fast trots allt det där dåliga har det varit en bra dag också faktiskt. imorse var det orientering på gympan. jag hanna, sanna & kajsa sprang tillsammans & vi tog alla kontrollerna, det gick faktiskt jättebra! dessutom kom vi före en hel hög med killar som dessutom inte tog alla kontrollerna, hehe stolt tjej. i eftermiddag kom mamma & mormor till stan eftersom jag har fått tandställning osv. när jag var klar gick vi på stan en sväng & jag kom hem med lite nya grejer som jag kanske visar upp någon dag!

nu ska jag sova & jag hoppas på att inte tandställningen kommer fara av & skära upp hela min hals inatt, eller att jag blir mer förkyld imorgonbitti. det skulle faktiskt vara katastof, är typ aldrig förkyld så när jag väl blir det känns det som om jag håller på att avlida för att jag är så ovan typ, haha.

aja! /godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0