shoot me

hej!
just nu är jag på rätt dåligt humör. jag borde plugga på en massa jävla saker... har någonting i nästan varje ämne som jag borde plugga på tror jag. men jag har verkligen ingen ork till att göra något av det! dessutom har jag tänkt plugga ett bra tag nu, har historiaboken framme. men det blir inget gjort om man sitter framför datorn... det är konstaterat för ett bra tag sedan. så nu ska jag lägga mig i sängen för att se om jag kanske kan plugga bättre där? fast förmodligen kommer jag somna, men vi får väl ge det ett försök åtminstone.



insåg precis att jag hinner plugga i 25 minuter innan det är idol! haha,
det går bra nu.

/puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0