my teeth

hej!
då var det måndag igen & början på ännu en jobbig vecka... förmodligen. jag har nu haft tandställningen i ungefär 5 dagar. & äntligen kan jag tugga på en mjuk macka utan att det ska göra ont. det har varit lite jobbigt att äta, har tagit väldigt lång tid. en korv tog det t.ex ca 20 minuter för mig att äta tror jag. (för att det gjorde så ont att tugga.)
men jag börjar faktiskt vänja mig vid den nu. faaast, det är väldigt jobbigt iallafall, måste jag erkänna.

här har ni en bild på hur mina tänder såg ut innan jag fick tandställningen, den är tagen för någon vecka sedan. & jag tycker personligen inte att jag har så sneda tänder faktiskt. inte om man bortser från mina hörntänder, som med ett annat namn kallas för huggtänderna. men ja, jag tycker faktiskt att det som är det jobbigaste med det här är att jag ska ha tandställningen så pass länge även fast jag faktiskt inte har så sneda tänder. men det är bara att kämpa på nu de här månaderna jag ska ha den! men ni kanske förstår att det känns trist, buuu. jag försöker vara positiv men som ni märker tar det emot...


/puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0