lugn kväll

hallå idag har det varit en rätt jobbig dag. tandställningen gör ont från & till. & jag kan inte äta vad jag vill heller. dessutom ska jag helst inte äta godis mer än en gång i veckan, för annars om man har otur kan det bli fläckar på tänderna där tandställningen har suttit. vilket skulle kännas skapligt surt efter att ha haft den här skiten i munnen för att det ska bli fint. men, hur ska jag klara av att bara äta godis en gång i veckan? jag älskar verkligen godis. det har jag alltid gjort. när jag var ett & ett halvt år försökte jag till & med äta upp julgranspyntet för att jag trodde att det var godis. (ni vet såna där änglar som är gjorda av glasyr.) haha det var bara ett bevis på att jag alltid har älskat sånt där. förutom allt med tandställningen så har jag ju blivit lite sjuk också. & det är nästan ännu jobbigare än tandställnigen faktiskt. ikväll ska jag iallafall bara ta det lugnt & mysa med min älskling! också ser jag fram emot att det är fredag imorgon. vilket innebär att jag får dricka läsk & äta godis, för det är ju fredag, & det kommer bli min dag då jag får äta/dricka sånt! /puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0