KUNG

hallå!
idag har det varit en helt okej dag. just nu sitter jag & försöker redigera våran film lite grann i ett program som jag har på min dator som heter imovie. har aldrig försökt redigera någon film där innan men det är ju rätt roligt faktiskt! & jag tror att det kommer bli superbra det här! våran film kommer bli kung. & igår när jag & freja skulle vara fjortisar sminkade vi oss med överdrivet mycket brunkräm & allt sådant som en fjortis använder. & fyfan säger jag bara, det blev gräsligt fult. förlåt men jag kan inte förstå hur folk kan vilja se ut sådär? ofattbart enligt mig. det tog dessutom en evighet att få bort skiten från ansiktet efteråt. så äcklig brunkräm är inget jag rekommenderar.

imorgon kommer mamma & pappa hit för de ska hjälpa jonas att flytta! vilket innebär att de ska sova här hos mig imorgon. det blir nog mysigt! kommer kanske kännas som förr tiden, förutom att skillnaden är att vi bor i en lägenhet & inte i ett hus.

nu ska jag fortsätta redigera. imorgon har vi dessutom sovmorgon, känns bra.

/puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0