i'm tryin

jag har varit sjukt trött ikväll. somnade nyss i soffan efter att idol hade slutat. vaknade ett tag senare & tänkte "faan..." nu ska jag lägga mig i sängen istället, jag ska även försöka läsa några sidor i svenskaboken. dock tror jag att jag kommer somna med boken i ansiktet efter att jag har läst en halv sida eller något. det märks väl imorgon då jag vaknar av mitt hemska alarm.

om jag skulle kunna spola fram tiden till fredag hade jag inte tvekat en sekund på att göra det. vill bara ta det lite lugnt, känns som om jag behöver göra det nu. även fast det typ nyss var helg, haha. 



en gammal bild på mitt öga som jag hittade för en stund sedan & redigerade om lite.

/puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0