going ensemble

hej!
har inte skrivit på några dagar för jag har inte haft tid. mamma kom & hälsade på mig i torsdags & igår var jag & stefan & massa andra på en konsert på tingan. & nu ligger jag i stefans säng & ska snart äta plankstek! för någon dag sedan fick vi vårat nya schema också. det var väl sisådär... både bra & dåligt. slutade iallafall rätt tidigt på fredagarna så det var ju iallafall bra, haha. jag har dessutom hamnat i en ny ensamble, dock inte i slagverksensemblen som jag trodde att jag skulle vara i... & det beror på att det bara var en i hela ettan som hade valt slagverk som huvudinstrument, så det blev ingen slagverksensemble överhuvudtaget i år! inte så intressant för er att veta kanske men ;) i vilket fall som helst hamnade jag i en ensemble med en ny lärare som heter markus, som verkar vara mycket bra. vi får dessutom välja själv vilka låtar & vilken genre vi vill spela, så det är gött! men nog snackat om det, hehe.   


ni får fler bilder från stockholmsresan sen!

/puss lise.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0