fjällturen

fjällturen igår blev härlig med hjälp av fint väder & grymt sällskap! vi gick ungefär 1.5 mil sammanlagt. när vi hade kommit fram till kyrkstenen dit alla skulle gå beslutade jag, stefan & tim oss för att gå längre upp på berget. så vi låg där uppe ett tag & solade! det var awesome. dock var benen helt döda igår när jag kom hem. & gårdagens fetaste miss var att jag inte fick någon korv... & ingen festis heller! då blev jag besviken. jag hade längtat hela dagen efter den där jävla korven. men jag får väl gå på sibylla någon extra gång då istället!

dock hade jag inte med mig någon kamera... men min iphone var ju såklart med som nödlösning!









söt lemmel


/puss lise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0