depressed

hallå
idag har jag inte haft någon bra dag... förutom sånglektionen som var rolig. myriam är bara för underbar, hon verkar alltid kunna få mig på bra humör. eller ja, iallafall just för stunden då! men det var ju tur det, för resten av dagen har varit skit. skolan känns jobbig, jag har börjat fundera alltför mycket, jag saknar min familj. jag önskar att jag kunde få spola tillbaka tiden lite, bara för ett tag, så jag återigen skulle kunna få känna hur det kändes att bo hemma när hela familjen var där. men det går ju inte, det är så verkligheten är. hur som helst hoppas jag på att jag mår bättre imorgon. det här är nog bara lite tankar som far omkring i mitt huvud just nu hoppas jag...

+ att jag ska få tandställning på onsdag. det kommer göra så att mitt liv blir förstört, helt seriöst. jag har varit deprimerad över det där en längre tid nu, då jag inte ens har fått tandställningen ännu. så, jag vill inte ens föreställa mig hur det kommer bli när jag har fått den & den ska sitta där i typ två år... helvete.

/godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0